Продавець North Park розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
185 відгуків
+380 (96) 558-05-15
+380 (96) 048-01-30
Інтернет-магазин стильного одягу North Park
Кошик

Повернення та обмін

Інтернет-магазин North Park здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".
Обмін і повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою вул.В.Чорновола,4, м.Рівне , Україна.
Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380965580515

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів проводиться за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" існує дві причини, за якими покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

  1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
  2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення має бути належної якості, а саме:

  • товарна упаковка не пошкоджена;
  • комплектація повна;
  • відсутні будь-які механічні пошкодження;
  • відсутні сліди користування.

Повернення відправлення може бути здійснено протягом 14 днів з моменту отримання.
Повернення здійснюється за рахунок Відправника.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Умови повернення товарів неналежної якості

Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку і в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
  • при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів; Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконане в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту northpark.shop@gmail.com, в месенджері Viber за телефоном +380965580515.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (суб'єкт господарювання, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повернення здійснюється за рахунок одержувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Згідно із Законом "Про захист прав споживачів" компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner